kniha

Z tvorby našich žiakov



Zombie žiaci a upírsky učitelia
(fantastická rozprávka)


obr1

Kde bolo, tam bolo, bola raz jedna veľká strašidelná škola. A v tej škole boli upírskí učitelia a zombie žiaci. Na tú školu sa báli chodiť zapisovať žiaci, ale aj učitelia, preto tam boli len 3 učitelia a 9žiaci. Školu navštevovali 3 chlapci,3 dievčatá a 3 draci. Učiteľ lietania bol triednym  chlapcom. Volal sa Dambodór. Profesor floristiky  bol triedny drakom. No a posledná učiteľka vyučovala dievčatá. Volala sa Karin. Raz jedno dievča, ktoré bolo veľmi zlé, vstúpilo do komnaty Dambodóra. Volala sa Heriet. Heriet mala v úmysly vypiť nápoj, ktorý by ju mal premeniť zo zombíka na normálne dievča. Nepodario sa jej to. V kresle sedel Dambodór. Veľmi ju vyhrešil a pýtal sa jej, prečo vkročila do jeho zakázanej komnaty. Zrazu vstúpil do komnaty profesor floristiky a dal mu nové metly a ani trochu si nevšimol, že by tam sedela Heriet. Heriet to potom všetko vysvetlila Dambodórovi a on jej to odpustil. Skúsila to aj druhýkrát a podarilo sa jej to. Po troch týždňoch sa premenila  na normálne dievča. Učiteľka si to všimlaa tak zavolala rodičov, že Heriet porušila druhé pravidlo školského poriadku. Rodičia sa na ňu nahnevali a dali ju preč zo školy. Keďže  svet bol čarovný a ona bola normálne dievča, nemohla chodiť do tejto školy. Heriet rástla a hlúpla. Keď vyrástla, mala 23 rokov a bola hlúpa ako poleno. Omrzelo ju čo spravila a  chcela to vrátiť všetko naspäť. Dambodór a jej rodičia stárli až jedného dňa umreli. Zrazu som sa prebudila zo sna a bola som veľmi ponaučená z toho, že do školy chodiť treba a tak ako treba chodiť do školy, tak treba aj dodržiavať školský poriadok. Čiže viem, že si mám vážiť,že môžem chodiť do školy.

Alexandra Nociarová 5.A.



Naša škola
(fantastická rozprávka)


obr2

Naša škola je veľmi zvláštna. Chodím do nej už päť rokov, keď prídu noví žiaci, najskôr sa čudovali, ale potom si zvykli. Po chodbe je zakázané chodiť po nohách, žiaci chodia iba po rukách alebo lietajú na metlách. Učitelia majú nos ako špongie a niektoré deti ich majú asi ako mrkvičky. Moji traja spolužiaci nemajú nohy. Ja a Jozef Banánovič máme iba deväť prstov na rukách. Janka, kamarátka z 5.C, je jednooká. Naša triedna učiteľka sa volá Anastásia Jedličková a je to veľmi zlá učiteľka. Pred týždňom sme mali písomku a museli sme písať perom. Všetci píšeme často prstom. Učiteľ Ján Syrový nás učí chémiu, biológiu a fyziku. Má mäsožravé rastliny a nosí nám ich na naše hodiny. Keď je teplo zožerú všetky muchy a hmyz v triede. Na angličtine nás učia aj po japonsky. Na telesnej hráme vybíjanú, a keď niekto niekoho nevybije, tak že mu oko nevypadne, má päťku. Na biológie chováme sliepky kriedou a dojíme kravy. Keď máme výtvarnú kreslíme našu spolužiačku, ktorá je moja najlepšie kamarátka a má hlavu ako radiátor. Nikomu sa jej hlava nepáči, všetci hovoria, že je najkrajšie dievča na škole. Na slovenčine vždy precvičujeme meno spolužiaka. Ja nemusím lebo ho viem napísať. Volá sa Aribalitantostarlines. Je to meno z Egypta. Už je koniec školského roka 2009/2010a všetci spokojní s úsmevom na tvári  odchádzame domov...
 

Lucia Flochová 5.A



Peter, drak, mamut a ich zvláštne schopnosti
(fantastická rozprávka)



obr1

Kde bolo, tam bolo, žili raz na jednom  opustenom mieste drak a mamut, ktorí mali zvláštne schopnosti. Jedného dňa sa vybral chlapec menom Peter na to miesto. Myslel si, že tam nikto nežije ani nebýva. Ale mýlil sa. Prechádzal sa po tom mieste a zrazu uvidí veľký tieň. Otočil sa, a uvidel za sebou veľkého draka. Začal vrieskať a utekať, ale drak ho aj tak chytil. Zobral si ho do ruky a chcel ho zožrať. Ovoňal ho a bolo mu s neho na zvracanie. Tak ho pustil. Peter si myslel, že naňho vystrelí oheň. Drak oheň nevystrelil, ale začal spievať. Peter ho nechcel rušiť, a tak išiel ďalej. Ide, ide a za sebou vidí ďalší tieň. Bol o trocha menší ako tieň draka, ale on to nezbadal. Síce si myslel, že je to drak ale predsa sa otočil. Keď sa otočil uvidel za sebou mamuta. Znovu začal utekať a myslel si, že mamut beží za ním. Mamut nebežal ani nekráčal, ale stál. Začal sa  nudiť a tak začal tancovať BREAKDANCE. Peter si išiel oči vyočiť. Petrovi sa to začalo páčiť a tak mu začal tlieskať. Mamutovi sa to tiež páčilo tak sa nestresoval a tancoval ďalej. Peter sa chcel pobrať ďalej, ale začalo sa stmievať. Tak sa pobral domov. Z toho výletu mal dva pekné zážitky.
 

Viktória Kohútová 5.A